godlo

Pokaż # 
Tytuł Autor Odsłony
Warsztaty plastyczne jako forma wspomagania rozwoju uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. mgr Katarzyna Grabowska mgr Bogusława Gołębiewska mgr Grażyna Kolczyńska 252
SYSTEM OPIEKI NAD DZIECKIEM W POLSCE I WE FRANCJI mgr Kamila Woźniak - Wachsman 118
Stres i wypalenie zawodowe w pracy z młodzieżą mgr Kamila Woźniak - Wachsman 112
"W zdrowym ciele - zdrowy duch" mgr Bogusława Giołębiewska 859
WYBRANE FORMY ZAJĘĆ TECHNICZNYCH W PRACY Z MŁODZIEŻĄ UPOŚLEDZONĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM W ZESPOLE SZKÓŁ IM. MARKA KOTAŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU mgr Sylwia Radzikowska 495
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE W TERAPII DZIECI UPŚLEDZONYCH UMYSŁOWO mgr Bogusława Gołębiewska 2415
Teatroterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą mgr Bogusława Gołębiewska 1367
PROGRAM PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ mgr Anna Langner 702
Pojęcie liczby i klasyfikacja mgr Danuta Szczepaniak 1056
Ćwiczenia usprawniające grafomotorykę i sprawność manualną mgr Katarzyna Grabowska 6605
Ocenianie kształtujące mgr Marta Wargoś 1238
Seksualność niepełnosprawnych mgr Magdalena Szczupakowska 1149
Praca z dzieckiem autystycznym mrg Karolina Lach mgr Alicja Mokrzycka 1162
Program terapii logopedycznej logopeda mgr Joanna Żbikowska 2696
Program pracy rewalidacyjno - wychowawczej mgr Halina Waszak 5397
Program zajęć rewalidacji indywidualnej psycholog mgr Danuta Szczepaniak 36691
Terapia zaburzeń emocjonalnych mgr Danuta Szczepaniak 17071
Procesy poznawcze charakterystyka, diagnoza, terapia. mgr Danuta Szczepaniak 42100
Zastosowanie testu DWÓCH DOMKÓW jako formy uzupełnienia i weryfikacji informacji o środowisku rodzinnym ucznia mgr Beata Nowicka 15402
Polisensoryczna stymulacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością według PÓR ROKU mgr Beata Nowicka 4306

erasmus

erasmus

 ◄ 
 ► 
styczeń 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

virtual-tour

Uczniowski Klub Sportowy

filmy

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies.

Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej…

Rozumiem