godlo

 a  A
Pokaż # 
Tytuł Autor Odsłony
Warsztaty plastyczne jako forma wspomagania rozwoju uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. mgr Katarzyna Grabowska mgr Bogusława Gołębiewska mgr Grażyna Kolczyńska 86
SYSTEM OPIEKI NAD DZIECKIEM W POLSCE I WE FRANCJI mgr Kamila Woźniak - Wachsman 51
Stres i wypalenie zawodowe w pracy z młodzieżą mgr Kamila Woźniak - Wachsman 41
"W zdrowym ciele - zdrowy duch" mgr Bogusława Giołębiewska 624
WYBRANE FORMY ZAJĘĆ TECHNICZNYCH W PRACY Z MŁODZIEŻĄ UPOŚLEDZONĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM W ZESPOLE SZKÓŁ IM. MARKA KOTAŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU mgr Sylwia Radzikowska 406
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE W TERAPII DZIECI UPŚLEDZONYCH UMYSŁOWO mgr Bogusława Gołębiewska 2284
Teatroterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą mgr Bogusława Gołębiewska 1219
PROGRAM PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ mgr Anna Langner 594
Pojęcie liczby i klasyfikacja mgr Danuta Szczepaniak 899
Ćwiczenia usprawniające grafomotorykę i sprawność manualną mgr Katarzyna Grabowska 4158
Ocenianie kształtujące mgr Marta Wargoś 1037
Seksualność niepełnosprawnych mgr Magdalena Szczupakowska 958
Praca z dzieckiem autystycznym mrg Karolina Lach mgr Alicja Mokrzycka 974
Program terapii logopedycznej logopeda mgr Joanna Żbikowska 2475
Program pracy rewalidacyjno - wychowawczej mgr Halina Waszak 4972
Program zajęć rewalidacji indywidualnej psycholog mgr Danuta Szczepaniak 32910
Terapia zaburzeń emocjonalnych mgr Danuta Szczepaniak 15834
Procesy poznawcze charakterystyka, diagnoza, terapia. mgr Danuta Szczepaniak 40458
Zastosowanie testu DWÓCH DOMKÓW jako formy uzupełnienia i weryfikacji informacji o środowisku rodzinnym ucznia mgr Beata Nowicka 12252
Polisensoryczna stymulacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością według PÓR ROKU mgr Beata Nowicka 3975
 ◄ 
 ► 
lipiec 2017
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

virtual-tour

1procent-mini

Uczniowski Klub Sportowy

filmy

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies.

Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej…

Rozumiem